Honda NSX EV Concept

Za kierownicą koncepcyjnego auta zasiądzie Tetsuya Yamano, który w ubiegłorocznym Pikes Peak zdobył zwycięstwo w swojej kategorii za kierownicą elektrycznego konceptu na bazie Hondy CR-Z. Układ napędowy samochodu startującego w tegorocznym wyścigu jest jednak trzykrotnie mocniejszy. Tym razem został zamontowany w nadwoziu modelu NSX.

Dzięki zastosowaniu na każdej osi dwóch oddzielnych silników elektrycznych, stanowiących trzon układu Sport Hybrid SH-ASD, moment obrotowy może być przekazywany w pełni niezależnie na każde z kół. Bazując na doświadczeniach z ubiegłorocznego Pikes Peak inżynierowie zmodyfikowali sterowanie systemem, aby siła napędowa mogła być przekazywana na każde koło z większą precyzją.

 

Informacje o plikach cookie Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce.